PEDITEL 1791 CLUJ

După 12 luni de funcționare la Cluj (2014):

  • 8 113 cazuri rezolvate
  • Finalizare apeluri:
    • 18 cazuri – 112
    • 1 110 cazuri – consult medical imediat (maxim 2 ore)
    • 943 cazuri – consult în 24 de ore
    • 4 660 cazuri – recomandări telefonice pentru domiciliu
    • 91 cazuri – recomandare consult la medicul de familie
    • 1 291 cazuri – alte sfaturi sau confirmări (ajustare doză medicație, îndrumări generale, etc)
  • Cauzele principale de apelare: febră, vărsături, tuse, diaree și erupția cutanată
  • Grad de satisfacție al serviciului (părinți): 97%
  • 33,2% dintre pacienții care au ajuns în urgență după ce au apelat PEDITEL au necesitat internare.
  • O scădere de 14,5% a apelurilor Serviciul de Ambulanțe Cluj pentru pacienții 0-18 ani, față de primele 6 luni ale anilor anteriori

DSC_7629